Психологічний супровід освітнього процесу
у 2023 - 2024 навчальному році
Вид роботи, зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1. Робота з педагогічним колективом
1. 2. Семінар-практикум «Формування толерантних якостей особистості. Виступ на педраді №4: Психолого-фізіологічні особливості дітей 6-7-річного віку. Готовність дітей до навчання в школі. Квітень Травень Чернікіна О.П п/психолог
3. Консультації для вихователів: - «Як пом’якшити процес адаптації дитини до дитячого садка» - « Вечірнє коло:підсумки дня» - «Ритмічне малювання обома руками». - «Явище боулінгу: причини, ознаки та протидія» - «Профілактика загострень вікових криз» - «Психологічний комфорт у дитячому колективі» - «Психологічна готовність дітей до навчання у школі» Вересень Жовтень Листопад Грудень Січень Березень Квітень Чернікіна О.П п/психолог
2. Робота з дітьми
1. Діагностика емоційного стану новоприбулих дітей (в рамках психологічного супроводу за процесом адаптації). Вересень – Листопад Чернікіна О.П п/психолог
2. Соціометричне обстеження дітей середнього та старшого віку. Жовтень Чернікіна О.П п/психолог
3. Діагностика емоційного стану дітей «пільгового» контингенту, дітей із сімей ВПО, дітей «групи ризику», дітей з ООП. За потребою Чернікіна О.П п/психолог
4. Діагностика психофізичного розвитку дітей раннього віку. Листопад, квітень Чернікіна О.П п/психолог
5. Діагностика психологічної готовності дітей до школи. Грудень-січень, Квітень-травень Чернікіна О.П п/психолог
6. Проведення ігор та вправ, щодо сприяння швидкої адаптації. Вересень-листопад Чернікіна О.П п/психолог
7. Проведення занять щодо розвитку когнітивної сфери. Листопад-травень Чернікіна О.П п/психолог
8. Проведення занять щодо розвитку особистої сфери. Грудень-квітень Чернікіна О.П п/психолог
3. Робота з батьками
1. Групові збори: 1. Особливості психофізичного розвитку дітей третього року життя і основні завдання виховання. . 2. Особливості психофізичного розвитку дітей четвертого року життя і основні завдання виховання. 3. Особливості розвитку дітей п’ятого року життя 4. Психофізичні особливості розвитку дитини шостого року життя. 5. Профілактика тривожності та дитячих страхів. 6. Сімейні традиції як складова психологічного здоровʼя родини. 7. Дитина йде до школи. Вересень Вересень Вересень Вересень Грудень Грудень Травень Чернікіна О.П п/психолог
2. Загальні батьківські збори: Батьки та вихователі: вчимося взаємодіяти. Грудень Чернікіна О.П п/психолог
3. Консультації для батьків: «Вередування дітей як протест» «Формування адекватної харчової поведінки дитини» «Роль сім’ї у підготовці дитини до навчання у школі» «Емоційний комфорт у сім’ї» Грудень Лютий Березень Квітень Чернікіна О.П п/психолог
4. Провести анкетування батьків: - Особливості розвитку дитини - Готовність батьків віддати дитину до школи Вересень Січень Чернікіна О.П.
4. Психологічна просвіта
1. Оформлювати куточки щодо особливостей психічного розвитку всіх вікових груп. Протягом року Чернікіна О.П п/психолог
2. Створення інформаційних лістів за актуальними темами. Протягом року Чернікіна О.П. п/психолог
3. Сприяти підвищенню психологічної культури вихователів та батьків шляхом участі у роботі педрад, педгодин, батьківських зборів. Протягом року Чернікіна О.П п/психолог
Кiлькiсть переглядiв: 89